גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.habama.co.il/
הופעות מוזיקה

התזמורת האנדלוסית אשדוד - קולות נודדים

ארכיון תאריך: 24 מרץ 2020

משך: שעה וחצי

אסתר ראדה, נטע אלקיים, עמית חי-כהן
מנצחת: סיון אלבו בן-חור

היצירה המוסיקלית האנדלוסית היא סך של היסטוריה, גיאוגרפיה, תרבות, דת, פוליטיקה ונדודים. מרוקו – מדינה שבה מתקיים מפגש של כל אלה התברכה בסוגות מוסיקליות מגוונות שנפגשו עם המוסיקה האנדלוסית בנדודיה. בקונצרט זה נגיש את המפגשים המוסיקליים עם מקצבי ההר והמדבר, עם הרוח השבטית הברברית ועם המוסיקה העממית המרוקאית.

נארח שתי יוצרות ישראליות אשר מקורות ההשראה שלהן השפיעו על יצירתן ודרכן המוסיקלית ויחד עם התזמורת האנדלוסית ועיבודים מיוחדים לערב זה נגיש רפרטואר בעיבודים המושפעים ממקום, זמן ומקורות ההשראה של כל אמן.  מעטים האמנים שאנו מארחים שנה אחר שנה, אסתר ראדה היא אחת מהן. לאחר שיתוף הפעולה המוצלח מהעונה הקודמת ובקשות רבות מהקהל אנו שמחים לארח שוב את הזמרת אסתר ראדה. זמרת בינלאומית, שחקנית ויוצרת המשלבת סגנונות שונים, פתוחה לאתגרים מוסיקליים ומביאה אל הבמה את עולמה האישי, אישיותה הקסומה וקול נדיר.

נארח את הזמרת נטע אלקיים ובן זוגה המוסיקאי עמית חי-כהן. שני יוצרים אשר מביאים אל הבמה את עולמם התרבותי הנטוע עמוק בתרבות ובמסורת המרוקאית. נטע אלקיים ילידת נתיבות, יוצרת רב תחומית המדגישה ביצירתה את זהותה ומשלבת בשירתה סגנונות שונים המושפעים מהמוסיקה האנדלוסית, הברברית והים תיכונית.

המפגש של אמנים אלו עם התזמורת האנדלוסית ובעיבודים מיוחדים לאירוע מבטיח לנו חגיגה של מקצבים, צבעים וקולות נודדים.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter