גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.habama.co.il/
הופעות מוזיקה

משינה ותיסלם

ארכיון תאריך: 19 יוני 2019

משך: שעה ו-40 דקות

יש מעט מאד להקות רוק ישראליות שהפכו לאגדה, בטח כאלה שעדיין פעילות ומופיעות על במות. לקבוצה הקטנה והאיכותית הזו משתייכות שתי להקות שיחד יש להם עשרות שנות פעילות ולא פחות להיטים. פסטיבל מדיטרנה 2019 שמח ונרגש לארח על במת האמפי את משינה ותיסלם, אגדות רוק מקומיות שמלוות את הפסקול הישראלי כבר קרוב לארבעה עשורים.

לא מעט קווי דמיון יש בין שתי הלהקות האדירות האלה. הראשון, ואולי הבולט שבהם, הוא החיוך. הם יוצרים מתוך המציאות המקומית שלפעמים אינה פשוטה, אבל תמיד נוכחת שם קריצה שהופכת גם את החומרים הקשים להמנוני ענק. שתיהן עדיין מופיעות עם חברי ההרכב המקוריים. שתיהן קנו לעצמן מקום של כבוד בהיכל התהילה של הרוק הישראלי. שתיהן מוכיחות שכתיבה טובה, כשרון אמיתי וחיבור בין החברים יכולים לייצר שירים שמתקיימים מעל לזמן וממשיכים להיות רלוונטיים. שתיהן מפלצות במה עם רקורד אינסופי כמעט של הופעות מונומנטליות.
מספיק להזכיר את "רכבת לילה לקהיר", "שלח לי מלאך", "ריקוד המכונה", אחכה לך בשדות" ו"נגעה בשמיים" של משינה ואת  "תנו לי רוקנרול", "בוקר של כיף", "לראות אותה היום", "רדיו חזק" ו"מעשנים ביחד" של תיסלם, כדי לגרום לכל חובב רוק מקומי להיזכר בנוסטלגיה ביופי שלהם.
בערב המיוחד הזה יפגישו משינה ותיסלם את מפלי האנרגיה והכישרון של שתיהן על במה אחת לערב בלתי נשכח. בהופעה ישירו שתי הלהקות ממיטב להיטיהם האהובים לאורך השנים, יחד ולחוד

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter