גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
http://www.habama.co.il/
הופעות מחול ובלט

לראשונה בישראל רקדן הבלט סרגיי פולונין עם המופע רספוטין

ארכיון תאריך: 21 יוני 2021 - 26 מאי 2022

משך: שעה וחצי, כולל הפסקה

סרגיי פולונין, אחד האמנים המוכשרים של ימינו, חוזר לישראל עם מופע המחול המודרני "רספוטין" מאת הכוריאוגרפית היפנית יוקה אוישי. הרקדן בין ה-30 נמצא בשיא הקריירה והמבקרים מוצאים קווי דמיון בינו לבין הרקדנים האגדיים נורייב וברישניקוב.

מופע הבכורה "רספוטין" נערך ביוני 2019 בתיאטרון פלדיום בלונדון. בבסיס העלילה: סיפור עלייתו של גריגורי רספוטין, הקשר עם משפחת הצאר הרוסי, רצח רספוטין ושקיעת השלטון הצארי.
"זהו סיפור של אדם עם כריזמה יוצאת דופן, אדם שצבר כוח עצום. היו כאלה שראו ברספוטין קדוש, אחרים חשבו שהוא שטן. קראתי את כל הספרים האפשריים על הנושא והחלטתי להראות את שני צדדיו של רספוטין: הן את הצד החייתי והאפל והן את האור שהוא הקרין. המעצבת המהוללת אוליינה סרגיינקו ואני בנינו את הבמה בצורת לוח שחמט. הוא משקף את הכוח העולה והיורד של גיבורי המופע במהלך חייהם. גם רספוטין היה איש רב עוצמה ובאותה עת כלי שרת בידי בעלי כוח אחרים", מספרת יוקה אוישי.
סרגיי פולונין מצליח לרתק אליו את אוהבי המחול בעולם. יש לו נתונים פיזיים מדהימים והופעה אמוציונלית על הבמה.
"אישיות האדם היא רבגונית ומטרתי היא לחשוף את רספוטין על כל צדדיו", אומר פולונין.

יחד עמו יעלו לבמה הרקדן הנודע אלכסיי לובימוב (הצאר ניקולאי השני) מתיאטרון המוסיקה על שם סטניסלבסקי ודנצ'נקו במוסקבה, סולן הבלט המלכותי של דנמרק ושל הבלט המלכותי בלונדון יוהאן קובורג (הנסיך פליקס יוסופוב), הרקדנית ילנה אילייניך (אשת הצאר אלכסנדרה) והרקדן הצעיר והמבטיח ג'ורג'ה קלניץ' (בן הצאר הצעיר) מבלגרד.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter