גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
http://www.habama.co.il/
הופעות מחול ובלט

תאטרון מחול אבשלום פולק - עצקרח

ארכיון תאריך: 23 ינואר 2020 - 24 ינואר 2020

משך: שעה

עצקרח הינו מסע גילוים מרתק בין השכבות הארכיאולוגיות של יצירתם המשותפת של אבשלום פולק וענבל פינטו. ממרחק מבוקר הם חוזרים יחד, אל נופים מוכרים, כמו קריאה מחודשת של מכתב שנשלח מארץ רחוקה, מזמן אחר, ומתפזר על פני הווה והוויה שונים בתכלית וממציאים עצמם מחדש. בנבכי עולמם הפנטסטי של פינטו ופולק, הכיסאות של יונסקו מרקדים והאבסורד נדמה באחת כהגיוני, מפגש קומי-טראגי בין דמויות המחפשות מחבר, לבין הוויות שנשכחו במקום שהוא שומקום וכלמקום,  ויצרו לעצמם עולם העשוי מחלומות שבורים.

"עצקרח", היא מאוד יפה. אפילו מאוד מאוד מאוד יפה. בנייה מדוקדקת של עולם בימתי ופנטזיה תנועתית ואסתטית. היא כל כך יפה היצירה, עד שהחוויה בה היא של כניסה לבית לא שלכם, שכל פריט שמונח בו מותקן בדיוק במקום הנכון. וכשנכנסים לבתים שכאלה מתפעלים מהרעיונות המקוריים, מהדיוק בביצוע, מהדרך שבה הכל מתיישב יחד בהרמוניה... היופי הזה שמקיף, ונותן את התחושה שברגע אחד עברנו לארץ אחרת, שלא היינו מצליחים לדמיין לבד את קווי המתאר שלה או את חוקיה." (טל לוין, הארץ)

"צירה מופלאה שבמהלכה נשטפתי תחושת אושר
, (רות אשל, הארץ)

"בדומה לשאר יצירותיהם של פינטו ופולק - המוקפדות לא רק בכוריאוגרפיה, אלא גם בפרטי ההופעה כמו תאורה, מוזיקה, עיצוב תלבושות ועיצוב תפאורה - גם ב"עצקרח" הקומפוזיציה שלהם ייחודית ועושה שימוש חכם באמצעי מבע חזותיים, המשלימים את הנונסנס של יצירת מחול מסתורית זו." (צח אוריין, מעריב)

המופע צמח מתוך "ראשס" עבודתם המשותפת של אבשלום פולק, ענבל פינטו ורובי ברנט מלהקת המחול האמריקאית "פילובולוס".

כוריאוגרפיה, עיצוב פסקול, עיצוב תלבושות וחלל: אבשלום פולק, ענבל פינטו 
 עיצוב תאורה: יואן טיבולי אנימציה: פיטר סלצקה.
 מנהלת חזרות: מיכל אלמוגי שלמון.

משתתפים: צבי פישזון , נגה הרמלין, מרתה-לואיזה ינקובסקה, תומס וולסכוט, ג'וי קמין, מץ ואן- רוסום, נועה הן, אלמוג בן חורין, מיכל רוטמן
מוסיקה: Eddie Sauter, Miles Davis, John Blow, Dukes of Dixieland, Arvo Pärt

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter