גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.habama.co.il/
הופעות מחול ובלט

דאנסאספניה 2018 - להקת אמיליו אוצ'נדו - שִׁ ירוֹ קוֹ - סופת חול

ארכיון תאריך: 10 אוגוסט 2018 - 11 אוגוסט 2018

משך: שעה ורבע

לתשומת ליבכם: מתאים לגילאי 12 ומעלה
אין כניסה למאחרים! המקומות שמורים עד תחילת המופע

 
"שִׁ ירוֹ קוֹ" היא רוח מדברית יבשה וחמה הנושבת מכיוון צפון אפריקה אל מרכז הים התיכון במהירות רבה. היצירה שירוקו (סופת חול) מוקדשת לגאות ולשפל של הרוח, לשינוי ולתנועה, ומרחיבה את גבולות המחול המסורתי תוך שהיא מאתגרת סטריאוטיפים ותוויות.
היצירה מציגה ארבעה רקדנים הלבושים בלבוש הנשים המסורתי של הפלמנקו, שמלות ארוכות-זנב. מוצגים גם ארבעה יסודות של הפלמנקו: שאל, מניפה, השמלה הארוכה וקסטנייטות. בכל מזג אוויר, מרכיבי מפתח אלה מתעוררים לחיים בהתאם לרוחות המשתנות. לצד שלושה מוזיקאים ברמה עולמית, הרקדנים לוקחים אותנו למסע על גבי רוח שירוקו משלהם.

להקת אמיליו אוצ'נדו הוקמה בשנת 2012 ומאז זכתה בפרסים רבים ושבחים מצד מבקרי מחול שונים. אמיליו אוצ'נדו, יליד ולנסיה, הופיע יחד עם הבלט הלאומי של ספרד, מה שגרם למעברו למדריד, שם המשיך ללמוד בקונסרבטוריון הממלכתי למחול. אוצ'נדו הופיע מסביב לעולם כרקדן קור דה בלט ולאחר מכן כסולן בלהקות מחול מובילות כגון: להקת דומינגו אורטגה, רפאל אגילר, נואבו בלט אספניול ואאידה גומס. הוא המשיך כרקדן ויוצר פלמנקו והוזמן כאמן אורח להופיע על במות מסביב לעולם. ב-2015 הוזמן לאולפני יוניברסל סטודיוס ביפן, שם התחיל לעבוד על יצירתו שירוקו שזכתה לשני פרסים ראשונים בפסטיבל הכישרונות במדריד ב-2017.
 
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter