גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.habama.co.il/
תערוכות

חנוכה 2017 - טריק ארט - Trick Art

ארכיון תאריך: 14 דצמבר 2017 - 20 דצמבר 2017

משך: שעה וחצי

חנוכה 2017
טריק ארט Trick Art - אטרקציית תעתועי ראייה הגדולה בישראל
מגיעה למתחם ארנה בהרצליה מה 14.12 עד 20.12
שעות פעילות של תערוכה 10:00 עד 20:00
שישי  10:00 עד 14:00


בואו לקחת חלק בעולם דמיוני, קסום  ומהפנט - שקם לתחייה ופורץ החוצה. אתם מוזמנים לעופף בשמיים, להילחם במפלצות, לנחות בלב הג'ונגל, לצלול עם לווייתנים, או להיכנס לחדר מופלא שיגדיל ויקטין אתכם. טריק ארט היא תערוכה שונה מכל מה שראיתם עד היום. היא תתעתע במוח שלכם, תכניס אתכם לעולמות קסומים ומפתיעים ותאפשר לכם ליצור את הפנטזיה הייחודית שלכם. טריק ארט היא תערוכה שהמבקרים בה, גם משתתפים בה. המבקרים, למעשה, הם גיבורי התערוכה. התערוכה תכיל מגוון מתחמי אטרקציות אינטראקטיביות, מופלאות ומרהיבות, המבוססות על תעתועי מוח ואשליה אופטית, המתאימות לכל המשפחה.

במתחם תמצאו עשרות ציורי תלת ממד ענקיים ומרהיבים, המצוירים על הקירות והרצפה, אשר מתעוררים לחיים ומזמינים אתכם להיכנס פנימה. בנוסף, תמצאו את "חדר גדול-קטן": חדר מופלא בו אדם העומד בפינה אחת 'הופך' לענק, ואילו האדם העומד בפינה השנייה נראה כגמד. ברגע שינועו מצד אחד של החדר לצדו השני ישתנה גודלם באופן קיצוני. 
והכי חשוב - לצלם!

אל תשכחו להביא מצלמות. בטריק ארט חובה לצלם ולהצטלם, והרבה. זהו חלק בלתי נפרד מהתערוכה. טריק ארט נועדה למלא את אלבומכם בעשרות תמונות קסומות ומפתיעות. כל מבקר יקבל בכניסה לתערוכה חוברת עם טיפים לצילום נכון ואיכותי בכל מתחם. על רצפת המתחמים יסומנו נקודות צילום לאיכות מרבית בשילוב תאורה מתאימה. השתמשו בדמיון העשיר שלכם; הסתובבו בין המתחמים זחלו, טפס והצטלמו וצרו את האשליה הייחודית שלכם.  אתם חלק מהתערוכה!

ולא לשכוח - לצלם ולשתף את כולם! 
הגיל שלכם לא רלוונטי. Trick art זה יטריף לכם את המוח!

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter