גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.habama.co.il/
קרקס

קרקס סירקולומביה במופע אייסלר - Acelere

ארכיון תאריך: 2 אוגוסט 2017 - 5 אוגוסט 2017

משך: שעה

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 4 ומעלה

סירקולומביה במופע המסחרר מדרום אמריקה: Acelere
הקסם של קולומביה מגיע לראשונה לארץ במופע אקרובטי, קצבי ומסחרר! סירקולומביה מגיעים אלינו לראשונה מקולומביה שבאמריקה הלטינית, מביאים עמם את המופע המרהיב Acelere. קרקס חושים המשלב שירה וריקוד מקוריים, בקצב ללא הפסקה, בעולם צבעוני המלא במחול סוחף, מוסיקה חיה ואקרובטיקה מרהיבה במופע לכל המשפחה.

סירקולומביה מביאים בפנינו מבט על קולומביה האותנטית. הלהקה חושפת בפני הקהל את סגנון החיים ברחובות קולומביה, שם עבור צעירים רבים, מוסיקה, ריקוד וקרקס מהווים תחליף לחיי הרחוב המסוכנים. Acelere הוא דיוקן של חברה, בה שמחה ואלימות שלובים יחד, בה הריקוד והמוסיקה הם ווסתי הביטחון של חיי היומיום. המופע משקף ומראה לנו את החיים ברחובות הקולומביאניים, לטוב ולרע. עבור האמנים אשר מופיעים על הבמה, אלו הם החיים האמתיים. Acelere מייצג נרטיב אמיתי, המתרחש ברחובות הערים בקולומביה והוא מבוסס על חייהם של השחקנים הצעירים, המספרים וחושפים לעולם את המציאות שהם חווים דרך עיניהם, אוזניהם והקולות אותם הם שומעים.

הכוריאוגרפיה והמוזיקה משלבים שירה בלייב של מקצבים לטיניים, היפ הופ, רגאטון וראפ בשילוב עם אנרגיה מסחררת ורמת ביצוע מדויקת. Acelere הוא מופע מפתיע, מדהים ומצחיק, המייצג את התגלמות היכולת של אמריקה הלטינית להפוך את הכל למסיבה אשר חוגגת את החיים!

במופע מככבים האמנים הטובים ביותר, בוגרי בית הספר הקולומביאני הלאומי לקרקס "Circo Para Todos" (קרקס לכולם). בית הספר לקרקס פועל כבר 15 שנים, יותר מ- 4500 ילדים השתתפו בסדנאות הקהילתיות שלו ולמעלה מ -100 סטודנטים סיימו את תוכנית ההכשרה המקצועית שלו בת 4 שנים. בית הספר גורם לשינוי אמתי בחייהם של הילדים הגדלים ברחובות קאלי ומרחיק אותם מחיי הפשע, אליהם הם יכולים להיקלע בקלות. האמנים הצעירים הללו משתתפים כיום בכמה מהמופעים הבינלאומיים הטובים ביותר בעולם.

רנאטו רושה, במאי המופע: Acelere, לוקח את הצופה ללב ליבם של מצבים שעולמנו חסר השליטה מוביל אותנו אליהם, כאשר החלטות מזעריות לובשות צורה של קפיצה לתוך ריק, כאשר התקוות והחלומות שלנו נאבקים למצוא את דרכם בכביש ללא מוצא."

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter