גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.habama.co.il/
הופעות ג'אז ובלוז

ויקטור ג'ונס ומאיר בן מיכאל - ג'אז חם מנוי-יורק

ארכיון תאריך: 4 נובמבר 2016

משך: שעה וחצי


פתיחת הדלתות במועדון שבלול שעה לפני תחילת כל מופע. שימו לב! המקומות נשמרים עד חצי שעה לפני תחילת ההופעה (יש להגיע לקראת פתיחת שערים).

הופעה בשפה האנגלית.

remembering  Elvin  jones
משתתפים:
Victor Jones - ויקטור ג'ונס (ניו יורק): תופים
מאיר בן מיכאל: גיטרה
יונתן ריקליס: פסנתר
    טל רונן - קונטרבאס

ויקטור ג'ונס נחשב לאחד המוסיקאים עם הרעיונות החדשנים בעולם המוסיקה הוא מביא איתו רעיונות מרגשים הופיע עם רשימה מכובדת של מוזיקאים:. מישל פטרוציאני. סטן גץ. גיימס מודי. דיזי גילספי. סטנלי קלרק. לו דונלדסון. פליס היימן. גו אוליביה שאקה קאן. גורג בנסון  גימי מגריף ליונל המפטון. ועוד.... סטן גץ אמר עליו " וויקטור הוא אחד הקליברים הגדולים בעולם  ואני אומר זאת לא בשקט" בשנות העשרים  בקריירה של גו"נס  ליונל המפטון האגדי הזמין אותו  להצטרף לתזמורת שלו בnice jazz festival.

ויקטור ניגן  בפרויקט שזכה לגרמי EMI על תקליט והקלטת השנה שנקראת "second moon" ויקטור גם ניגן והקליט בהקלטות של לאטין גאז מהמובילות בעולם ב2008 עם פאפו וואס לפני 20 שנה הקליטו מאיר בן מיכאל וויקטור ג'ונס בניורק את האלבום הראשון של מאיר בן מיכאל releif שזכה לביקורות יפות.. במופע יבצעו קטעים מקוריים לצד סטנדרטים באינטרפטציה יחודית המופע באווירה אנרגטית ניו -יורקית.

Jersey and touring world-wide with Lou Donaldson. In his early twenties he toured the world with Stan Getz. Later tours were with James Moody, Michel Petrucciani, Joe, Olivia, Stanley Clarke,, Phyllis Hyman,george benson, Dizzy Gillespie and Chaka Khan as well as others. During those early years, one of the highlights of his career was being asked by the legendary Lionel Hampton to sit in with his big band at the Nice Jazz Festival.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter