גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.habama.co.il/
הצגות ילדים

קומדי בר - הקומדי גל 2

ארכיון תאריך: 3 דצמבר 2016 - 1 ינואר 2017

משך: שעה וחצי

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 7 - 14

שחר חסון, דובדבני וקובץ, צמד שיניים ואמיר הורוביץ על במה אחת במופע קצבי ומצחיק עד דמעות וגם לא יחסרו הפתעות

בחנוכה הקרוב אנו מעלים מופע מצחיק ומיוחד במינו. מופע סטנד אפ המיועד לכל המשפחה- ילדים והורים, כאשר החשיבה היא חוויה משותפת להורים ולילדים. מתי פעם אחרונה צחקתם עם ילדכם על נושא מסוים מאותה נקודת מבט?) את המופע ינחה ויגיש שחר חסון כוכב ערוץ הילדים עם התוכניות "הסופשלי" ו"הפרעת קשב" שאף זכתה כ"תוכנית השנה" של ערוץ הילדים ובאותו מעמד שחר נבחר על ידי הילדים כ"מצחיקן השנה" של הערוץ. כמו כן במופע ישתתפו דובדבני וקובץ (ליאור דובדבני ואילן קובץ) - צמד קומיקאים (כוכבי הסרט "מה כבר יכול לקרות") שהופיע בתוכניות מגוונות בערוץ 2, ובתוכניות סטנד אפ לילדים  "הצחוקיה" – ערוץ ניקולודיאון, "מיסטר ציפס" ערוץ הילדים.

צמד נוסף שייקח חלק במופע הוא צמד שיניים (ליאור פאוקר ודרור טייכנר) צמד שיניים הפך בשנים האחרונות לכוכבי הילדים והנוער בעקבות השתתפותם בתוכניות ילדים רבות,  "מיסטר ציפס" ערוץ הילדים, "הצחוקיה",  "סופר שטותניק" – ניקולודיאון. אין בר/בת מצווה שהם לא מוזמנים אליה לשמח את הילדים וההורים.

אחרון חביב הוא אמיר הורוביץ, סטנדאפיסט המשלב את הסטנד אפ שלו בקטע ביטבוקס ומוציא מפיו קולות שלא תאמינו שיוצאים מבן אדם. כמו השאר אמיר גם השתתף בתוכנית "הצחוקיה".
 
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter