גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.habama.co.il/
מוזיקת עולם

פסטיבל מדיטרנה 2016 - מופע מחווה לפסטיבל סאן רמו

ארכיון תאריך: 2 יוני 2016

משך: שעה וחצי

כל הקונצרטים במסגרת פסטיבל מדיטרנה 2016 

בהשתתפות: נאדה (Nada), בובי סולו (Bobby Solo), ג’ לגוולה צ’ ינקווטי (Gigliola Cinquetti), רותי נבון, יואב יצחק, מיקי גבריאלוב, פבלו רוזנברג והתזמורת הסימפונית אשדוד.

אי אז בתחילת שנות ה-50 נולדה באיטליה תחרות השירה של פסטיבל סן רמו. לאורך השנים הניב הפסטיבל שפע להיטי ענק וכוכבים בינלאומיים - שהפכו לפסקול המסיבות והסרטים ברחבי העולם.
השפעתו של הפסטיבל על התרבות המוסיקלית בישראל, הגיעה לשיאה בשנות ה 60- וה 70- , החל בסרטי “ אסקימו לימון” ועד שידורה של התחרות מדי שנה בערוץ הראשון.

במחווה מיוחדת לפסטיבל האגדי, יפגשו שוב הצלילים הרומנטיים מסן רמו את קו החוף של אשדוד, בחוויה מלהיבה עם כוכבי התקופה המופיעים עד היום - ומגיעים לראשונה לישראל: בובי סולו, נאדה וג’ לגוולה צ’ ינקווטי. את הזמרים מהחוף האיטלקי, יארחו המוזיקאים המקומיים: יואב יצחק, מיקי גבריאלוב, פבלו רוזנברג ורותי נבון -אשר בהפקתו המוסיקלית של גיא מזיג וניהולו האומנותי שלקובי בן עטר, ויחד עם התזמורת הסימפונית אשדוד ורית׳ ם סקשן, יבצעו את מיטב להיטי הענק האיטלקיים הזכורים והאהובים - ויסחפו את הקהל עם הרומנטיקה, ההומור, והקולנוע של אותה תקופה קסומה.

ניהול אומנותי: קובי בן עטר
 ניהול מוסיקלי: גיא מזיג
 הפקה: מאיה פוגל

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter