גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.habama.co.il/
הופעות מחול ובלט

גברים יוצרים - ערב משותף נדר רוסנו, אמיר מי-טל, עוז מולאי

ארכיון תאריך: 10 יוני 2015

משך: שעה

נדר רוסנו - Red Belt/ בכורה 
כוריאוגרפיה וביצוע: נדר רוסנו
מוסיקה: Raime, Bach
תלבושת: נדר רוסנו
עיצוב סאונד: רועי חסן
תאורה: אמיר קסטרו
ניהול חזרות: יוחאי גינטון
דרמטורגיה: אלני חטציקי
צלם: Mark goldbman
הנושא שמאחד את היצירה הוא הרצון להתמודד ולהרגיש רגעים חיים ורגעים מתים בחוויה האנושית. החיפוש מתמקד בחוויה הקדומה הראשונית ועוסק בעור שמכיל את הגוף. 
חוויה זאת נשלטת ע"י חושים ובעיקר חוש המגע, הוא-העור  אינו רק איזור מגע ראשוני עם העולם אלא גם הגבול הראשון המפריד בנינו לעולם, בין אני ללא אני. העור אף מכיל את האני ברמה הראשונית ביותר וחרדות הקשורות בתחום החוויה האוטיסטית-מגעיית לובשות צורה קונקרטית או מטפורית של אובדן והכלה
היצירה תנסה להציג חקירה הנוגעת לרובד הקדום של החיים הנפשיים-רובד של חווית קדם מילוליות חווית אלה שקובעות את התחושות של קיום או היעדר תיחום של המשכיות או סכנת התפוגגות, של חיוניות או קיפאון. 

אמיר מי-טל -  אף דבר לא היה הדבר/ בכורה 
כוריאוגרפיה וביצוע: אמיר מיטל.
"מה בטש בי לצאת ולבוא… כשאף דבר לא היה הדבר ושום מקום לא היה המקום…" (אגי משעול). ישנו קול שבוקע מתוך הרעש של החיים, אני מחפש אותו אבל לא ברור מאיפה הוא בא. ומה יקרה כשהרעש יעלם והקול יהיה ברור יותר מאי פעם.

עוז מולאי - לורה 
כוראוגרף: עוז מולאי
רקדנית: לורה ארנד
עיצוב תלבושת: עוז מולאי
עריכה מוזיקלית: איציק עמר
השתקפותך ענוגה ולא ברורה, מביטה בך מתוך הקערה. שוב עוטפת אותך עננה של מסתורין ושקט. מכונסת וחשופה, הולכת בקו אחד ורועדת, ממשיכה ללכת ונופלת. רגע אחד את נקייה וטהורה וכה מודעת ואז זה בא ברגע והנפש שלך שוב משתגעת. את שואגת ורצה, אחוזת אמוק מחפשת אחרי הרע והאסור ואת טורפת ממנו ובולעת, נוגסת ושוכחת. השתקפותך ענוגה ולא ברורה, מביטה בך מתוך הקערה. כי השחור את הכחול בולע, הכחול שעטף אותך בעננה של מסתורין ושקט. 
טקסט: הגר שחל
העבודה היא סולו אינטימי לבחורה, העוסקת בדימוי הגוף הנשי ובתפיסה שלה את עצמה. היא שרויה בדיאלוג פנימי בין לאהוב את עצמה כפי שהיא בלי מסכות, תוך כדי חיפוש אחר מקום שקט, לבין הניסיון לכסות את עצמה ברבדים של צבע.


 

 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter