גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.habama.co.il/
הופעות מוזיקה

הזוכה של פסטיבל סן רמו - ריקרדו פוגלי - Riccardo Fogli

ארכיון תאריך: 21 מרץ 2015 - 27 נובמבר 2015

משך: שעתיים, כולל הפסקה

 ריקרדו פוגלי נולד בשנת 1947 באזור האיטלקי של מחוז טוסקנה של פיזה.
באמת היה לו קול יפה, אבל משפחת  פוגלי היו משוכנעים שזה יהיה רק התחביב שלו. בשנתי ה -1960, פוגלי, יחד עם מיליון אנשים אחרים הפך מעריץ נלהב של "הביטלס". כשהוא התחיל לדבר מאוחר יותר, עולם המוזיקה בשבילו מחולק לשני חלקים: " לפני הביטלס" ואחרי"הביטלס". הרביעיית הליברפול המפורסמת בסופו של דבר נקבע על רצונו להיות מוסיקאי. האיש הצעיר עדיין הרגיש שהמוזיקה - הייעוד שלו. לכן, בגיל 17 הוא מחליט לנסות לשים את חלומו למציאות ומתחיל לפעול ליישומה.

בשנת 1964, ריקרדו פוגלי מצטרף לקבוצה Slenders. שנים לאחר מכן, בשנת 1966, הוא הפך לסולן להקת POOH, שנגנה בסיגנון פופ-רוק. בשנת 1973, ריקרדו עזב את הלהקה והחל בקריירת סולו, ואילו יחסיו עם חברי הקבוצה הם הדוב מצוין; כתוצאה מכך, הם הופיעו יחד על במה שוב ושוב. אחד השירים המצליחים ביותר שלהם יחד - Giorni cantati («הימים שבם שרו ביחד").
בשנת 1973, ריקרדו פוגלי משחרר אלבום הסולו הראשון שלו Ciao amore come stai  («שלום, אהבה, מה שלומך?"). בשנת 1976האלבום השני שלו - ריקרדו פוגלי שיר Mondo («שלום") מהאלבום הזה הפך ללהיט. ארבעה האלבומים הראשונים יכול להיקרא ניסיוני, הוא עדיין רק מחפש בעצמו. האלבום החמישי שלו Che ne sai  («מה אתה יודע על זה," 1979, הזמר כבר מתחיל עם סגנון משלו, אבל החשבונות הסופיים לפיתוח שלו כבר בתחילת שנתי ה -80.

שנתי ה -80 בצדק יכולים להיקרא הטובים ביותר בקריירה של זמר. במהלך תקופה זו, שיריו הפכו להיות יותר פילוסופית ומתחשב תוכן, מתוח. קול ריקרדו אהבים הרבה אנשים באיטליה ובחו"ל.

ב 1982, ריקרדו פוגלי בפעם השנייה (אחרי הפסקה של 8 שנים) משתתף בפסטיבל סן רמו עם של השיר Storie di tutti i giorni  («סיפורים כל יום"), התקבלו בהתלהבות על ידי הציבור. נצחון ריקרדו פוגלי בסן רמו. מייד לאחר שיר הפסטיבל פורץ ללהיטים איטלקים ומחזיק 4 שבועות במקום הראשון, והפך ל" כרטיס ביקור " של הזמר. עם השיר הזה ריקרדו פוגלי הופך פופולרי מחוץ לאיטליה.

תמיד ריקרדו פוגלי אהב כדורגל. מאז תחילת קריירת השירה ועדיין הוא, יחד עם הזמר ידוע אחר Gianni Morandi משחק בקבוצה של זמרים איטלקים.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter