גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.habama.co.il/
הצגות ילדים

סדרת ג'אז חם לילדים - קטיקה מלכת הצוענים

ארכיון תאריך: 13 ספטמבר 2014

משך: שעה

רכישת כרטיס הכרחית מגיל 3

מומלץ לגילאים 3 - 10

המוסיקה הצוענית שמחה ומקפיצה, מרגשת ומסקרנת בזכות הוירטואוזים הגדולים שמנגנים, רוקדים ושרים אותה. קטיקה – מלכת הצוענים, שהיא כוכבת בארצה, הונגריה, יחד עם שלישיית "סווינג דה ג'יטאן" יביאו לנו מהעושר העצום של הג'אז הצועני שהוא מוסיקה חובקת עולם.
כל זאת בהנחייתה של דנה דבורין,  יחד עם השחקן, שגם רוקד סטפס, אור משיח.
קטיקה אילני היא כנרת מצליחה, שממשלת הונגריה זיכתה בפרס היוקרתי ביותר למוסיקה בהונגריה, פרס פרנץ ליסט בשנת 2012 . היא למדה לנגן החל מגיל 3. קטיקה תנגן ותשיר עם שלישיית סווינג דה ג'יטאן. בנגינה וירטואוזית וייחודית הם מחיים את אותו הווי צועני מיוחד אליו נחשפו במסעותיהם במערב אירופה בעקבות הסווינג הצועני.
דנה דבורין שהחלה את דרכה, כשחקנית, בגיל 12 והשתתפה בתוכניות טלוויזיה ובמחזות זמר רבים, בשנים האחרונות עשתה דנה תפנית משמעותית בחייה המקצועיים והחלה גם כותבת, מביימת ומפיקה.  היא ביימה והפיקה את "טקס פרסי הבמה לילדים ונוער", פרסי התיאטרון לילדים ונוער, "האחים מרחוב התווים" ועוד. היא ניהלה אמנותית את אירועי חוצות הפסטיבל הבינלאומי להצגות ילדים בחיפה, "פסטיבל העת העתיקה" בעתיקות קיסריה ו"פסטיבל חלום של תיאטרון" בתיאטרון 'הבימה'.
דנה דבורין, המנחה והכותבת של סדרת "ג'אז חם לילדים": "חשוב לי להכיר לילדים של היום מוסיקה איכותית במגוון הסגנונות הרחב שמציעה הסדרה. ג'אז צועני, ג'אז ניו יורקי עם מחזות הזמר היפים, בוגי ווגי, המוסיקה של ניו אורלינס וכן את התרבויות השונות שמביאים האמנים האורחים, שיבואו מהונגריה, איטליה וניו יורק. יהיו גם כלי נגינה שפחות שומעים ורואים על הבמות כמו האקורדיון של לוצ'יאנו ביונדיני הוירטואוז והויברפון של וורן וולף הנפלא".
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter