גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.habama.co.il/
הופעות מוזיקה קלאסית

מקסים ונגרוב והסינפונית של ארמניה

ארכיון תאריך: 3 מרץ 2020

משך: שעה וחצי

מקסים ונגרוב – כנר
אחד הכנרים הבולטים והמבוקשים היום בעולם, המרבה להופיע גם כמנצח. יליד 1974, החל את הקריירה שלו כבר בגיל 5. זכה בתחרות ויניאבסקי וקרל פלד בגילאים 10 ו- 15 בהתאמה. החל להקליט בגיל 10 והקליט בחברות מלודיה, טלדק ו- E.M.I . זכה בפרסים רבים כולל בפרסי הגראמי הגרמופון לאמן  השנה.

בשנת 2007 הלך בדרכו של המנטור של רוסטרופוביץ והחל לנצח, בשנת 2010 מונה למנהל המוסיקלי של תזמורת פסטיבל גשטד, בשוויץ. בעונות האחרונות הופיע ונגרוב כסולן או כמנצח עם תזמורת חשובות ובולטות בהן הפילהרמונית של ניו יורק, הפילהרמונית של ברלין, הסימפונית של לונדון, תזמורת תיאטרון המרינסקי, הסימפונית של ה- בי. בי. סי., והתזמורות הסימפוניות של שיקאגו, מונטריאול וטורונטו כמו כן הופיע ברסיטלים רבים.
בשנים 2018-2019 הופיע עם המנצח ריקרדו שאיי עם התזמורת של לה סקלה מילאנו, וכן עם הפילהרמונית של פריז ומונטה קרלו.
בעונת 2019/201 ציין מר ונגרוב 40 שנות פעילות על הבמה  בקונצרט גאלה שהתקיים ברוייאל אלברט הול, בלונדון ובו התארחו מישה מאיסקי, מרתה ארחריץ' התזמורת הפילהרמונית של אוקספורד עם מנצחה מאריוס פפדופולוס ותלמידים מהקולג' המלכותי למוסיקה.
הוא גם מורה מבוקש ומלמד בכמה קולג'ים למוזיקה ברחבי העולם. על חייו ואודות הקריירה שלו נעשו כמה סרטי תעודה, והוא זכה למספר רב של פרסים יוקרתיים מקסים ונגרוב מנגן על כינור אקס-קרויצר סטרדיוואריוס משנת 1727.

מאסטרו סרגיי סמבטיאן עם התזמורת הסימפונית הלאומית של ארמניה 
כנר: מקסים ונגרוב   
מקס ברוך: קונצרט לכינור מספר 1, בסול מינור אופוס 26. 
אלכסיי שור: "נוף ימי" לכינור ותזמורת 
צ'ייקובסקי – סוויטת "אגם הברבורים", אופוס 20

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter