גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.habama.co.il/
הצגות ילדים

קבוצת מחול נעה דר - החלום הוא צייר גדול

ארכיון תאריך: 26 יולי 2014

משך: שעה

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 4 ומעלה

כוריאוגרפיה ובימוי: נעה דר
הרקדנים: מור נרדימון, אלון קרניאל, אפרת לוי ותמר בר-ניב
משתתפים:  לירון ויגדור (שחקנית, זמרת)
מוסיקה מקורית ולחנים חדשים לשירים: ישראל ברייט
תמליל ועריכה: חגית רכבי
תלבושות: סווטלנה ברגר
תפאורה: אבי שכווי

"החלום הוא צייר גדול" מופע לכל המשפחה ע"פ שיריה של לאה גולדברג.
בעקבות ההצלחה הגדולה של "משחקי ילדים" יצרה נעה דר מופע חדש של שירה, תיאטרון ומחול לילדים, הפעם ע"פ שיריה לילדים של לאה גולדברג. שיריה האהובים של גולדברג: "מדוע הילד צחק בחלום", "כובע קסמים" "הילד הרע" ועוד, מוצגים כאן באופן חדש, מרענן ומפתיע. את המופע מוביל הילד גד שנשאר לבדו בבית ויוצר בדמיונו עולם עשיר וצבעוני שכולל את היצורים המשונים שמצייר "האדון חלום", את "דודה לאה" שמתחפשת לצפרדע, את נצחונו על "הילד הרע" שתמיד נכנס אליו בלי שום אזהרה ואת מסעו בעולם בעזרת "כובע הקסמים". עוד קסמים נשלפים מכובעה מלא ההפתעות של גולדברג ונוצרים מחדש על הבמה בתנועה ומוסיקה אנרגטיות ומלאות הומור ותלבושות רבות דמיון.

מהביקורת:
"מופע מחול אינטיליגנטי, אלגנטי ומרגש, שנשאר עם הצופים זמן רב אחרי הצפייה בו. המופע מחיה את השירים היפים של גולדברג והופך אותם נגישים וזמינים, גם לקהל הילדים. "החלום" הוא מסוג המופעים הנדירים שהורים ייהנו מאוד להתלוות אל ילדיהם. רמת ההופעה היא כשל מחול למבוגרים, רקדני הלהקה מקצועיים, וכזאת גם ההלחנה והמוסיקה המורכבת הערבה לאוזן. כדאי לקחת את הילדים. הם ייהנו ואפילו יוקסמו." רותה קופפר, "הארץ"

"השימוש בחומרים האהובים, שהם נכסי צאן ברזל של התרבות הישראלית, יוצר אצל הילדים תחושת מוכרות, ואצל המבוגרים תחושה של נוסטלגיה חמימה. המילים המוכרות של לאה גולדברג עם המוסיקה המקורית של ישראל ברייט, הם שילוב מנצח. " אורנה אופיר, "טיים אווט"
"המופע מקסים, עשיר בדמיון וצבעוני מאוד. הכוריאוגרפיה מלאת השראה והומור, רקדני קבוצת מחול נעה דר, חולון מצוינים, התלבושות מעולות והמוזיקה המקורית נעימה ומותאמת לתכנים. מופע בהחלט ראוי" ציפי רומן, "לאישה".

המופע עלה לראשונה בפסטיבל "צלילי ילדות" 2004 בחולון.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter