גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.habama.co.il/
קרקס

קרקס קומפוסטה בגן הבוטני

ארכיון תאריך: 6 אוגוסט 2014 - 19 אוגוסט 2014

משך: 50 דקות

רכישת כרטיס הכרחית מגיל 3

מומלץ לגילאים 3 ומעלה


הגן פתוח לפעילות  6/8-15/8 ימים א-ה משעה 16:00
תחילת מופע ימים א-ה בשעה 17:30
ביום שישי בשעה 16:30  שבת סגור
הגעה: הכניסה לגן מתחנת הדלק ניות אשר ברחוב הרצוג.  הקהל מוזמן להביא מחצלות.

הגן הבוטני בגבעת רם בשיתוף "תיאטרון אספלט" ובחסות מפעל הפיס מזמין את הציבור למופעה קרקס ייחודי לכל המשפחה "קרקס קומפוסטה".

הפעילות בגן תפתח בשעה 16:00 בהפנינג משפחות בטבע עם סדנאות יצירה, מסלול בימבות לילדים, מחצלות על המדשאות, סיורים ועוד. בשעה 17:30 יעלו לבמה מופע הקרקס. לרווחת המשפחות יוקמו ברחבי הגן דוכני מזון ומסעדת "קפית בגן" תציע לילדים תפריט ארוחת ערב במחיר מיוחד.
המופע יתקיים על במה הבנויה על האגם בכניסה לגן ובו פורחים עשרות פרחי מים מרהיבים. הישיבה היא על טרסות דשא ללא מקומות מסומנים - הקהל מוזמן להביא מחצלות. 

בגן בוטני שבו צומחים צמחים מכל העולם עובדים צוות גננים שלא מהעולם הזה! הם יפתיעו אתכם עם ביצועים שלא חשבתם שאפשר לבצע וישמחו אתכם כמו שמזמן לא שמחתם. האנסמבל הבינלאומי של תיאטרון אספלט במופע קרקס מוסיקלי עם אקרובטיקה ומנה טובה של צחוק.
 הגן הבוטני האוניברסיטאי נוסד בשנת 1953 והוא פנינה של טבע בלב ירושלים, מוקד לתיירות ובילוי ומרכז לחינוך והדרכה. בגן גדלים יותר מ-6,000 מיני צמחים שונים ממגוון רחב של אזורים גיאוגרפיים בעולם. הגן משמש כבנק גנים ובו נשמרים צמחים בעלי ערך רב, ביניהם צמחים הנמצאים בסכנת הכחדה, צמחי נוי, עצי יער ועוד. צמחים רבים בגני הנוי בישראל אוקלמו בארץ לראשונה בגן הבוטני. 



 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter