גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.habama.co.il/
הצגות

תיאטרון הקאמרי - מחזמר - כנר על הגג

ארכיון תאריך: 26 ינואר 2016 - 27 ינואר 2016

משך: שעתיים ו-45 דקות, כולל הפסקה

משתתפים: יפתח אופיר, דניאל אפרת, חרות אשכנזי, יעל בדש, דיויד בילנקה, טל בלנקשטיין, דימיטרי ברחוב, ניר גרינברג, אילנית גרשון, נתן דטנר, יניב הדד, דקלה הדר, שרית וינו - אלעד, נסים זוהר, ערן חגי, אבי טרמין, אוהד יהודאי, איציק כהן, אנטון לפידוס, עידו מוסרי, רמה מסינגר, ענת סלונים, לורן ספורטה, לימור עובד, חני פירסטנברג, גיל קפטן, רועי קקון, מתן ריכליס, ניסו שליו, גלעד שמואלי, יעקב תמרי

מחזאי: ג'וזף שטיין
נוסח עברי: דן אלמגור
במאי: משה קפטן

המחזמר "כנר על הגג" על פי הסיפור "טוביה החולב" של הסופר שלום עליכם מוצג על הבמה הגדולה של התיאטרון הקאמרי. "כנר על הגג" הוא פרי יצירה משותפת של המחזאי המחונן יוסף שטיין, הפזמונאי שלדון הרניק, המלחין ג'רי בוק, אמן התפאורה הנודע בוריס אהרונסון והבמאי-כוריאוגרף ג'רום רובינס, הידוע לנו כיוצרם של "סיפור הפרברים", "המלך ואני" עוד מחזות מוסיקליים רבים.

טוביה יהודי עני, אביהן של חמש בנות, מנסה לקיים את משפחתו עפ"י מצוות הדת והמסורת, בתוך סביבה גויית שהשפעתה הולכת ורבה. הוא מתקשה להתמודד עם רצונותיהן המנוגדים של בנותיו הבוגרות, שבחירתן בחתנים אינה לשביעות רצונו. בנוסף לצרות מבית, נוחת על המשפחה צו הגירוש, הפוקד על כל יהודי העיירה לעזוב את ביתם בו נולדו וחייו.

תפאורה: רוני תורן
תלבושות: אורנה סמורגונסקי
תאורה: פליס רוס
מוסיקה: יוסי בן נון
כוריאוגרפיה: דניס קורטני
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter